SecretGardener / SalaAednik

Somewhere over the rainbow Way up high...and a dreames that you dreamed there...and somewhere might be a Seckret Place for You, to relax,if you need,or thinking Your inner thoughts,or just enjoy ,that You ARE-right NOW...and there...
Please welcome to my Secret Garden!
the
SecretGardener

P.S.I would try in future to translate in english shortly about I had wrote in estonian,but most of videos and links are in english anyway...Hope You´ll find something ,what You need to find for Yourself.
SecretGardener

EESTI KEELES on osa tekste.Sinul,kes Sa põhiliselt eesti keeles loed,ei tasu nüüd ehmatada ära,et osa pealkirju algul inglise keeles,osa neist olen koondanud nii eesti kui inglise keelse pealkirja alla,osa on eraldi postitatud.Loodan,et see väga ei raskenda Sul Sind huvitavat leidmast.Videod küll enamjaolt inglise keelsed...aga...pilt ju silmnähtav igas keeles ja muusikaga sama lugu.Ilusat kohtumist!
SalaAednik

Oh!
And by the way,
the official site of my favorite musicians
Secret Garden is : http://www.secretgarden.no/

Blogiarkisto

In this blog:

TRAVEL PAGE; Media over the world; Uudiseid; The Healing Power; Woodland etc.; What a wonderful world; Somewhere over the rainbow; Online literature; Gardens of the world; Secret Garden in music; From different sides of the world; From the beginning; Antoine de saint Exupery; Some interesting links; Akiane Kramarik; Creating and Harmony; Amazing Human; Human and art; Handycraft; My old favorite things; Olemise lauluke; In loving memory; Michal Snunit-Hingelind; Jutustan Sinule loo; Siin ja praegu; Aegumatuid tekste; Kahlil Gibran; Intervjuu Jumalaga; Tervise ja hariduse nurgake; Aedadest,kaevudest ja muudest...; Minu Eestimaa; Lot of POSTS, VIDEOS and LINKS

lauantai 2. helmikuuta 2008

Chalice - Minu inimesed
Osa rahvast uhkelt rohkem kui oskan lugeda
ühes olen kindel nad on head inimesed ja nad meeldiks sulle ka
mai usu et sa kõiki neid tunned ja vaevalt nad üksteistki tunnevad
ja äkki tõesti ei klapi
samas äkki on tegu pelgalt halva esmamuljega
nad mõistavad ja
peavad endast lugu ka siis kui neil puudub kontakt sinuga
kui teid on okkad sidumas jagades iga mure mõõtmata selle tõsidust
ja vahel piisab pilgust ka kui pole tundeid sõnadessetõlgitud
nad ei karda hoolida ei hoia häid emotsioone alla
kunagi ei soovi nad halba ja kui juhtub siis juhtus kogemata juba möödas unustatud
nad on kõigest syngest yle
argipäeva mured rõhuvalt ümber nende omavahelisi suhteidtegelt ei mõjuta yldse
või ma eksin siin?
on minu ja teiste elud segi läinud?
kui päriselt ongi teisiti parem et siis kõik oleks mängult
kuigi on igal ühel enda asjad ajada on nad k6ik selles osa moodustades rahva
nad on minu inimesed ja mina olen nende oma
lähen vooluga kaasa
refrään:mu inimesed minu rahvas mu seltskond
mu inimesed siin seal kõikjal igalpool
mu inimesed teavad ise et nad on mu inimesed minu inspiratsioon
mu inimesed üks seis siht ja suund mu inimesed minu elu armastus
nad on mu oma inimesed ja kõik mis teen on neile pyhendatud

kui süda on suur siis on vahemaad väiksed
head sõbrad võibolla mujal ongi parem
seikle aga ära jää võõraks
koos koos koos koos vallandame tolguseid
koos palkame spetsialistid kuid keegi ei tee meie eest otsuseid
kui puruks kisti verstapostid ei lõika keegi läbi meie juuri
tean kes ma olen kui mäletan kes ma olin
elan mitte aint ei võta ruumi!
isegi kui tuul rannaliivalt uhtus jäljed
inimene ükskõik kui suur kui väike
järjelt kukkund - järjel on inimene - ükskõik kuhu lähed
ja sa võid ju liigitada neid
nagu muusikat tema nahavärvi vaimu tema religiooni rikkust tema hariduse misiganes mille järgi
sa võid unustada maa jättes selle nime ainult uppund laevale
sa võid öelda et seesama maa mis elab ja hingab tegelikult kuulub pangale
a kui kuskil raamatus on seec rida või keegi ütleb ja ei hoia ainult endale
et mõtleb nii nagu ka sina seda teeks
iga päev näen mis koht on maailm
tihti millised võivad olla teised on ikka pris suur õnn et nemad on minul
tahan et nad teaks et mina olen nendel et nad on...

refrään

pühendatud minu vanematele ja inimestele kes on ühendatud
see on pühendatud kõigile kes tunnevad et see on neile pühendatud
otse kontrollkeskusest kasutamata ütleja hääle privileege pühendatud kõigega mis mu's on
niipalju kui palju tähendab kõige kõrval üksainus inimene
ma räägin sest nii hakkab kergem
kuningatele külakeeles lihtsalt tänan võimaluse eest näidata
mis meelel südamel kirjas
toorelt ausalt kui vaja kirjutan verega alla
see jääb mu rahvale see ei lähe mitte kunagi mehega hauda
ma teenin oma inimesi ja ma ei tee erandit ütlen veelkord minu inimesed
ja ma ei unustanud mitte kedagi mitte kedagi
refrään

Ei kommentteja:

My slideshow-Helsinki

My slideshow-TREES