SecretGardener / SalaAednik

Somewhere over the rainbow Way up high...and a dreames that you dreamed there...and somewhere might be a Seckret Place for You, to relax,if you need,or thinking Your inner thoughts,or just enjoy ,that You ARE-right NOW...and there...
Please welcome to my Secret Garden!
the
SecretGardener

P.S.I would try in future to translate in english shortly about I had wrote in estonian,but most of videos and links are in english anyway...Hope You´ll find something ,what You need to find for Yourself.
SecretGardener

EESTI KEELES on osa tekste.Sinul,kes Sa põhiliselt eesti keeles loed,ei tasu nüüd ehmatada ära,et osa pealkirju algul inglise keeles,osa neist olen koondanud nii eesti kui inglise keelse pealkirja alla,osa on eraldi postitatud.Loodan,et see väga ei raskenda Sul Sind huvitavat leidmast.Videod küll enamjaolt inglise keelsed...aga...pilt ju silmnähtav igas keeles ja muusikaga sama lugu.Ilusat kohtumist!
SalaAednik

Oh!
And by the way,
the official site of my favorite musicians
Secret Garden is : http://www.secretgarden.no/

In this blog:

TRAVEL PAGE; Media over the world; Uudiseid; The Healing Power; Woodland etc.; What a wonderful world; Somewhere over the rainbow; Online literature; Gardens of the world; Secret Garden in music; From different sides of the world; From the beginning; Antoine de saint Exupery; Some interesting links; Akiane Kramarik; Creating and Harmony; Amazing Human; Human and art; Handycraft; My old favorite things; Olemise lauluke; In loving memory; Michal Snunit-Hingelind; Jutustan Sinule loo; Siin ja praegu; Aegumatuid tekste; Kahlil Gibran; Intervjuu Jumalaga; Tervise ja hariduse nurgake; Aedadest,kaevudest ja muudest...; Minu Eestimaa; Lot of POSTS, VIDEOS and LINKS

maanantai 23. kesäkuuta 2008

Head Jaanipäeva !

Pildil killuke Porvoost
Picture 121


Untsakad - Armasta
Untsakad - Metsavennad
Kohutav mälestus
Nimed Marmortahvlil
Kukerpillid - Ei Ma Karda Allveepaati
Justament - Kaua Sa Kannatad
Justament - Vangile Ei Meeldi Trellid
Justament - Petseri Tsura Ja Hiitola Ätt
Nipernaadi, Anne Maasiku Rändaja õhtulaul
Ultima Thule -Videvik
Ultima Thule-Videvik(sönad)
Ultima Thule - Liivimaa Pastoraal
ULTIMA THULE LENNELDA PRIIKS
Meil on elu keset metsa
Tõnis Mägi - Las jääda ükski mets
Palve I ja II (X noorte laulupidu Ilmapuu; 1. juuli 2007)
imeline aas
KUU
Urmas Alender - Kui mind enam ei ole
Urmas Alender - Minu Eestimaa
Urmas Alender - Haldjasaar
Urmas Alender - Kevade
Ruja - Need ei vaata tagasi
OJA LAUL-Jaan Tätte,Ahja 2007
Marko Matvere - Edelweiss
Hele Kõre & Kristjan Kasearu - Siis, kui maailm magab veel
Hele Kõre - Olematu laul
Helgi Sallo - Olematu laul
Oma laulu ei leia ma üles
Mis värvi on armastus
Filmist Nukitsamees - Kodulaul
Kukerpillid - Tahan Lennata

Vahel on nagu tahaksin midagi muud
mitte seda mis minule antud
ma ei ütle et tahaksin päikest ja kuud
tahan kuube mis pole veel kantud.

Tahan naist kes on kuum nagu lõunamaa öö
tahan kirge mis minu jaoks laetud
ma ei nõua et oleks tal vooruse vöö
tahan hästi et asi saaks aetud.

Tahan rännata sinna kus jalg pole käind
tahan korrakski ära siit minna
ma ei mõtle et oleksin kõrbesse läind
tahaks näha või suuremat linna.

Tahan piiluda vett millel kallast ei näe
ma ei mõtle et hullaksin laintes
tahan korraks ta sisse vaid torgata käe
kas tõesti ta soolaselt maitseb.

Ref: 2x
Tahan lennata, aga mitte eriti kõrgelt
tahan lennata, aga näe, kardan kokkupõrget.
Tahan lennata, aga mitte eriti kõrgelt
tahan lennata - kuigi kindlam on vaadata lendamas tuvi või kurge.

Ma tahan proovida jooki mis purju teeb pää
ma ei mõtle et täis tahaks juua
tahan tunda kas tõesti see surin on hää
et sellele ohvriks end tuua.

Tahan tunda mis tähendab tõeline torm
ma ei mõtle et roniksin masti
võiks puhuda tuul kasvõi mütsi mul peast
ka see oleks pagana hästi.

Tahan eksida mõnikord tuttavalt teelt
tahaks kohata musta kassi
ma ei mõtle et sohu peaks uppuma teelt
aitaks sellest kui uksed läeks sassi.

Vahel on nagu tahaksin midagi muud
mitte seda mis minule antud
ma ei ütle et tahaksin päikest ja kuud
tahan kuube mis pole veel kantud.

Ref:
Tahan lennata ...
Justament- Tahan Lennata
Julge laul
Karavan - Pärlipüüdja
Apelsin - Saatuse Laev
Mati Nuude - Laevad
Jaak Joala - Sinine ja valge

Sininen ja Valkoinen
Kari Vepsä - Onnenmaa
-SATEENKAAREN TUOLLA PUOLEN (OVER THE RAINBOW)- OLAVI VIRTA
Lullaby-Schlaflied-Unelaul, Heino Jürisalu, Boris Bagger
"1981" for Piano solo-Lepo Sumera!
Urmas Sisask plays his Kassiopeia
Arvo Part - Fur Alina

Ei kommentteja:

My slideshow-Helsinki

My slideshow-TREES